Naše eshop řešení stále vylepšujeme a udržujeme na špici mezi českými eshop řešeními. Níže předkládáme průřez novinkami na našem eshop řešení od roku 2007.
Pomocí Google API nyní můžeme automaticky překládat stránky do jakéhokoliv jazyka.
Při použití slevového kodu se sleva rozpočítá dle aktuálního množství výrobků v košíku dle jednotlivých sazeb DPH, což umožní bezproblémový import do účetních systémů.
Pro platební bránu byly přidány nové bezpečnostní prvky, které vyžaduje nová směrnice EU.
Nastavení prodavače dané kategorie lze nyní nastavovat přes hromadné akce.
Dokončili jsme napojení na ekonomický systém Ježek Duel.
Kpopisu kategorie v adminu bylo přidáno počítadlo znaků kvůli snažší optimalizaci pro SEO.
K jednomu výrobku je možno vkládat nyní neomezené množství videa z youtube.
Přepínání plátcovství DPH pro dodání do cizích zemí, kontrola evropského DIČ a osvobození do zemí třetího světa.
V případě, že dojde ke změně objendávky, nebyla zaplacena nebo je ručněš vytvořena. lze zaslat zákazníkovi dodatečný email s přehledem objednávky a s linkem pro dodatčné zaplacení nebo doplacení objenávky.
V objednávce systém rovněž v administraci dokáže vypočítat ceny doprav a plateb při jejich změně či jakékoliv změně objednávky, zároveň zachovává možnost přímého řízení cen dopravy a platby pro správce.
Možnost definovat výchozí dopravy a platby a možnost zrychleného objednávání přeskořením daných kroků a nastavením výchozích přednastavených hodnot.
Napojení na pobočky Balíkovny České pošty, možnost zobrazení a výběru daných poboček.
Z prodejní ceny lze odečístat a zvlášť prezentovat zálohy na sud či lahve a prezentovat tak cenu pouze za jejich náplň.
Možnost definování obchodníků a možnost objednávat za jednotlivé zákazníky včetně prohlížení jejich objednávek.
V modulu objednávky Plus si mohou zákazníci jedním klikem zopakovat danou objednávku a objednat totožné zboží znovu.
Výhodné zejména pro velkoobchodní zákazníky, kteří objendávají často shodné zboží opakovaně.
Do výpisu kategorie byly přidány ikony kategorií pro lepší orientaci zákazníka v podkategoriích a zlepšení celkového vzhledu.
Zcela nová sekce pro porovnávače typu Zbozi.cz, Heureka.cz a Google Merchant Center. Přidány porovnávače Favi a Biano.
U jednotlivých výrobků lze stanovit cenu za dopravu toho konkrétního výrobku.
Zobrazení vložených modulů bylo vázáno vždy na konec daného modulu, nyní máte možnost určit si v podstatě jakékoliv místo pro vložení modulů.
Náš eshop se úspěšně napojil na ERP systém Premier, v souvislosti se zakázkou pro významného prodejce zahrádkářských potřeb.
U každého zákazníka lze definovat jeho region a pak podle něj filtrovat, místo regionu lze zákazníky rozdělit do jakýchkoliv skupin.
Možnost automatického odesílání emailů při změně stavu objednávky.
Napojení na GLS Api, přímo z administrace je možné odesílat informace o objednávkách a přímo tisknout štítky.
Z podpůrných modulů jako jsou Související produkty, alternativní produkty, příslušenství apod. je nyní možné rovnou vkládat zboží do košíku bez nutnosti navštívit detail daného produktu.
Do systému byla přidána další možnost řazení produktů do jednotlivých serií či modelových řad.
Zároveň jsou jednotlivé serie na sobě závislé a tudíž si zákazníci mohou filtrovat výrobky dle průvodce, například Výrobce vozu, následně vybere značku vozu, následovat může rok výroby či obsah.
Rozšíření importu a exportu pro možnost určení přesného stavu zboží na jednotlivých pobočkách či skladech.
Nově máme zpracováno automatizované napojení na systém Money S3.
Při importu lze dopočítávat další cenové kategorie podle jediné importované ceny.
U importu jednotlivých výrobků je nyní možno definovat, povolovat či zakazovat import jednotlivých hodnot výrobku. Je tak možno zachovat import výrobků a zároveň dočasně vypnout import například cen u daného výrobku zbytek by se nadále importoval.
U každého výrobku je nyní možno zadat více videí z youtube.
Možnost generovat slevové kody s plovoucí platností, je možno využít například po registraci máte 24 hod slevu, nebo po obdržení emailu si objednejte max do 7 dní. Motivujete tak zákazníka k rychlejší akci a nákupu.
Řešení odvodu DPH u zaokrouhlení dle nových nařízení vlády.
Propojení na rychlou registarci na zbozi.cz přímo z nastavení.
Slevy pro jednotlivé cenové kategorie lze nyní definovat hromadně u dané kategorie, všechny výrobky patřící do dané kategorie se pak přewnastaví pro jednotlivé cenové kategorie.
Výrobek může nyní nabývat další položky s upřesňujícími informaceni, které není nutné uvádět ve standardním názvu, zíroveň však více specifikují daný produkt.
K výpisu kategorie přibyla možnsot přidat nejen úvodní text, ale nyní je možno zadat rovněž text závěrečný.
Hodnocení produktu bylo vylepšeno na možnost zadávání hodnocení zákazníkem přímo, nikoliv pouze přebíráním z Heureky.
Někteří přepravci vyžadují telefonní číslo ze státu, kam zásilka míří, proto byla přidána validace, která sjednotí formát zadávaného telefonního čísla a zároveň jej zkontroluje, zda je z cílového státu.
Při zadávání adresy byly optimalizovány procesy pro nejrůznější chování uživatelů včetně použití enterů při zadávání adres.
Vzhledem k možnosti objednávání po tisících kusech byla přidána možnost interně vést prodejní cenu s daleko většé přesností tak, aby nedocházelo k matení zákazníků desetinnými čísly, ale zároveň aby výpočet mnoha tísíc kusl nezpůsobil žádnou finanční újmu.
Do eshopu jsme přidali nové možnosti animací pro jednotlivé texty.
Byla přidána nová hromadná akce v administraci výrobků pro hromadnou změnu priority výrobků.
Widget pro Likebox z Facebooku již není podporován a proto byl nahrazen widgetem FB Page.
Do systému jsme implementovali velikosti balíků pro podporu změny počítání dopravného Českou poštou.
Nyní lze velice jednoduše nahrát Vaše obrázky ať už k produktům nebo do textů přes FTP do určené složky. Systém je sám naimportuje a případně přiřadí k daným produktům, pokud mají název jako katalogové číslo produktu, nebo jsou ve složce, která má shodný název.
Ve všech generovaných Feedech jsou generovány dopravy ke všem položkám.
Původní video přehrávač byl nahrazen inovativním přehráváním videa přímo přes Váš prohlížeč.
Bylo zrušeno napojení na ukončenou službu od společnosti Google.
Výrobky, které se již nepoužívají, lze rovněž archivovat a zrychlit tím celý systém eshopu. Výrobky zůstávají přítomny ve formě, ze které je možné je znovu obnovit a naimportovat do systému včetně vazeb, obrázků a souborů.
Staré nebo nedokončené objednávky lze archivovat, nezatěžují tak systém, ale zároveň jsou stále v systému přístupné a dají se obnovit, stáhnout pro externí archivaci a stále se s nimi počítá do systému rabatů.
Zazálohovány jsou rovněž potřebné vazby, faktury, dobropisy či účtenky, které se dají stáhnout spolu se zálohou těchto objednávek.
Volitelně lze po najetí na kategorii na PC zobrazit plachtu s podkategoriemi pro přímý výběr.
Napojení pro sledování balíků přes nové API.
Implementace nového měření konverzí pro službu zbozi.cz
U platby kartou nyní systém automaticky kotnroluje zaplacení, není již tedy nezbytně nutný návrat zákazníka z platební brány. Systém znemožní nakládání s objednávkou, pokud je zaplacena.
Umožňuje zadávat odlišné texty pro titulky, H1 či název v menu.
Ceny doprav se generují přímo do Feedu pro Heureku.
Byla přidána možnost absolutní výše slevy dle hodnoty objendávky,
Možnost automatického uchovávání přihlášení uživatelů při návratu na stránky.
Byla přidána hodnota umožňující objendávat pouze určité násobky měrných jednotek.
Byla založena možnost komunikace a ovládání eshopu přes SOAP.
Lze aktivovat dynamický košík s efekty bez aktualizace stránky při přidávání do košíku.
Při změnách cenových skupin objednávek lze automaticky přecenit položky, stejně tak byla přidána dynamika aktualizace adres při změně objednavatele.
Realizován export objednávek do ekonomického sw. Flexibee
Možnost automatického překladu do cizích jazyků pomocí Googlu.
Periodicky zjišťujeme stavy zaplacení platební kartou a na vyžádání rovněž pokud se s objednávkou manipuluje, není tak nutné se spoléhat na skutečnost, že se zákazník vrátí na Vaše stránky.
Přidána nová agenda značky, dle které lze filtrovat či vytvářet dynamické kombinace adres.
Novinky umožňují rozdílné nastavování parametrů názvů titulků a popisů pro vyhledávače.
Rozšíření pro modul novinky umožňuje zobrazit kalendář s vyobrazenými dny obsahující dané akce a tyto vypsat dynamicky pod kalendářem.
Naplánujte své newslettery ještě přesněji, nyní lze definovat i přesnou hodinu odeslání.
Pro kategorii lze vložit dynamický popis, který se bude generovat pro dynamické adresy v kombinaci kategorie - výrobce a bude obsahovat popis doplněný daným výrobcem.
Nový modul, terý umožňuje nabízet Vašim zákazníkům přímo potřebné příslušenství k danému výrobku.
Každou kategorii lze přímo nalinkovat na jinou a vytvořit strom kategorií s různým přístupem, aby si všichni Vaši zákazníci našli dané zboží co nejrychleji. Výhodou je, že se virtuální kategorie nemusí přidávat k výrobkům, stačí je prolinkovat s původní kategorií.
Byly vyloučeny nepodporované příznaky a bylo implementováno Delivery do feedu.
Ve výpise výrobků na veřejné části byly spojeny dva výběrové seznamy pro řazení výrobků do jednoho srozumitelnějšího pro Vaše zákazníky.
Byl vytvořen můstek pro komunikaci s tímto ekonomickým softwarem.
Výrobky se mohou načítat automaticky při odstránkování dolů a tvořit tak nekonečnou stránku s produkty. Tyto se načítají na pozadí a nebrzdí tak zobrazení stránky. Zíroveň je zachováno zobrazení pomocí klasického stránkování a tím je zaručeno procházení robotům.
Pro vybrané příznaky výrobkůl se nyní zobrazují počty výrobků s těmito vlastnostmi pro akce, skladem, doporučujeme.
Ceny dopravy lze nyní definvat ne jen dle váhy zboží, ale rovněž kombinací dané váhy a hodnoty objednávky.
Lze tak lépe reagovat na produkty, které je třeba jinak ocenit například s ohledem na jejich cenu.
V administraci se automaticky může vyplnit formulář pro novou objednávku, nebo aktualizovat údaje pouze vybráním daného zákazníka s možností jeho interaktivního vyhledání.
Napojení sledování doručování balíků na API České pošty.
Ceny je možno definovat specielně pro každé zboží pro každého zákazníka a to včetně individuálních množstevních slev.
Eshop je optimalizován pro tvorbu objednávek pohodlně pomocí čtečky čárových kodů.
Eshop nyní nativně podporuje Enhanced Ecommerce od Google, což Vám umožní lépe sledovat a analyzovat Vaše zákazníky a jejich nákupy.
Nová platební brána ThePay, možnost platby kartou, rychlé bankovnictví a další, výhodné podmínky, možnost implementovat i do starších eshopů.
Napojení na API verze 3 při stahování poboček a exportu na uloženku pomocí souboru.
Vytvořili jsme novou moderní flat grafickou šablonu, která sleduje nejnovější trendy v počítačovém designu.
Z hlediska SEO byl vytvořen modul, který automaticky generuje konbinace výrobců a ketegorií produktů a vytváří k nim odpovídající stránky, čímž se velice posiluje SEO pro dané kombinace výrobců a kategorií konkrétního zboží.
Modul vyskladňování zboží byl specielně upraven na mobilní tablet s laserovou čtečkou, díky čemuž mohou vaši skladníci chystat zboží v rekordních časech a spolehlivě bez chyb pomocí kódů.
Možnost využití osobních odběrů na výdejních místech společnosti GEIS.
Kompletní propojení na zasílání informací o zásilkách a tisku štítků přímo z administrace vašeho eshopu.
Tvůrce bannerů byl rozšířen o možnost nahrání specielního rozměru baneru použitého pro mobilní zařízení.
Objednávky se automaticky přepínají dle aktuálního stavu doručování balíku u společnosti GEIS.
Realizace API napojení na Mall verze 2.0
Validace registrace byla upravena pro lepší přehlednost vašich zákazníků.
Nyní je možnost změnit odesílatele hromadných emailů k jednotlivým emailům.
Po úspěšné implementaci do objendávky jsem rozšířili rovněž možnost automatického vyplňování adresy též do registrace.
V registraci lze využít automatického vyplňování adres podle registru plátců DPH při vyplnění DIČ.
V objednávce u fakturační adresy jsme zavedli možnost vyplnit automaticky celou adresu dle zadané ulice. Ulehčíte tak Vašim zákazníkům drahocený čas při objednávání a vyvarujete se také mnoha chyb při zadávání adres zákazníky.
Vytvořili jsme novou agendu umožňující přidávat uživatelem definované libovolné příznaky výrobků včetně libovolných barevných provedení.
Nyní si může sám správce určit text, který se zobrazí na stránkách a automaticky dojde k zablokování možnosti koupě produktů, můžete si tak sami určovat časy inventur či pružně reagovat na překážky při zpracování objendávek.
V každém kroku objendávky se kontrloluje možnost nakládat s objednávkou, systém automaticky zablokuje objednávku, kdy zjistí že nastala situace znemožňující nadále nakládat s objednávkou.
Automatické rezervace zboží zdarma užitého v modulu pobídky v ekonomickém sw Pohoda.
Možnost automatického zařazování zboží do nadřazených kategorií při importu z jiných systémů.
Nyní lze hromadně mazat všechny obrázky u výrobku a zrychlit tak správu produktů.
Byl minimalizován počet souborů pro zvýšení rychlosti načítání stránek.
Nově v předkošíku zobrazujeme přidaný produkt a případně i pobídky.
Po jakékoliv změně stylů dojde u všech uživatelů k jejich obnově, nové úpravy jsou tam ihned a v řádné podobě přístupné všem uživatelům.
Více velikostí obrázků, které systém automaticky generuje, přispívá k rychlejším stránkám, kde můžeme zobrazovat miniatury výrobků mnohem rychleji, například v našeptávači.
Do administrace byla přidána funkcionalita pro urychlení Vaší práce, nyní mlžete vložit všechny obrázky k výrobku najednou.
V administraci lze nyní pohodlně myší měnit pořadí jednotlivých variant, stačí uchopit a přetáhnout na správné místo.
Eshop má nový modul pro propojení se státní správou a vystatováním účtenek, nebo s použitím modulu faktury se kody vkládají přímo do faktur. Podporujeme prodej dárkových poukazů, uplatňování slevových kodů a prodej použitého zboží.
Vzhledem k probíhajícím pokusům robotů prolomit obrázkové kody u formulářů jsme vyvinuli nový způsob zabezpečení fomrulářů proti robotům.
Export objednávek z administrace dokáže nyní naimportovat Parcel shopy přímo do PPL.
Zbozi.cz po dlouhé době umožňuje exportovat své kategorie, přidali jsme tedy možnost stahování kategorií přímo do administrace eshopu.
Implementace PPL Parcel shopů s možností interaktivního výběru pobočky na mapě v závislosti na místě dodání uživatele s možností vyhledávání.
Pobídky jsme rozšířili o možnost výběru s více výrobků, každý zákazník si tak může vybrat výrobek, který mu nejvíce vyhovuje.
Omezení zobrazení pobídek dle výrobce výrobků vložených v košíku.
Eshop je plně připraven k provozu na https.
Do našeptávače vyhledávání výrobků přibylo hledání ve výrobcích daného zboží.
V objednávce lze vkládat poznámky přímo k danému produktu, lze tak více specifikovat konkrétní zboží.
Aktuální seznam kategorií pro Google nákupy byl implementován a lze zboží zadávat přímo do dané kategorie, dále byl výběr kategorie vyplešen o vyhledávací pole pro eliminaci velkého počtu kategorií.
Vícero Aishopů může být nyní synchronizováno a můžete tak bez obav nabízet své zboží na více eshopech najednou.
U nedokončených objednávek, pokud je znám emial objednatele, systém může odesílat email s informací o nedokončení a s odkazem a pokračování v objednávce.
U zboží lze definovat uživatelské příznaky včetně časového omezení.
Limity u doprav lze nyní zadávat s přesností na gramy a lépe tak cílit na dopravce dle lehké váhy, například doporučené zásilky u České pošty.
Feed pro zbozi.cz byly zcela přepracovány dle nové specifikace.
Nový modul umožňuje definovat hromadně akční ceny zboží pomocí datumu, cenové kategorie a výběru konkrétních výrobků, nebo hromdného výběru výrobků dle výrobce a kategorie zboží.
Pro mezinárodní platby byl přidán Swift a Iban k platbě převodem.
FIO banka konečně spustila platbu kartou, přideali jsme tedy toto rozhranní do našeho systému.
U vybraných zákazníků lze nastavit jejich preferované dopravy a platby, pokud mají být použity právě ony.
Filtrace dle parametrů zboží na pozadí kontroluje možnosti kombinací jednotlivých parametrů a sděluje uživateli, jako kombinace jsou přípustné a kolik výrobků jim odpovídá, na základě tohoto si pak uživatel snadno vybere danou kombinaci a dostane se tak přesně k hledanému zboží nejrychlejší možnou cestou.
U jednotlivých zásilek lze nyní rovnou v administraci definovat typ balíku pro daného přepravce a tento pak vygenerovat či dle něj filtrovat.
Nyní lze zobrazovat měrnou cenu, tedy ceny vztaženou k jednotce hmotnosti tak, jak ukládá zákon při prodeji potravin, tuto informaci mlžete zadávat buď v administraci, nebo v Pohodě.
Nově si mohou odběratelé prohlížet, vyhledávat a stahovat své faktury přímo pod svým uživatelským účtem.
Jako nový modul byl vybudován modul umožňující zobrazení statistik svých objednávek pro jednodtlivé dealery přímo v jejich zíkaznickém účtu na veřejné části po jejich přihlášení.
Nový modul umožňuje vkládat rychle položky do košíku přes vyhledávání, zkopírováním z excelu či vložením csv souboru.
Vhodné pro dealery a rychlé předpřipravené objednávky, či objednávky předpřipravené z jiných systémů.
Napojení na platební sytém platby kartou banky ČSOB přes eAPI 1.5
Do administrace byl přidán další k mnoha již existujícím filtrům, umožňující filtrovat objednávky dle příchozí stránky, či systému.
Z Aishopu se z vystavených faktur přenášejí data o vydaných fakturách do Pohody, jsou tedy přítomny ke stažení pro přihlášení zákazníky.
Statistiky byly rozšířeny o možnost sledování obratu, ne jen dle data objednání, ale rovněž dle data vystavení faktury.
Pro našeho zákazníka jsme napojili eshop řešení AiShop na API Mall. Nyní tedy bude sortiment ze systému AiShop viditelný i na obchodním portálu Mall.cz.
Do modulu faktury byl přidán QR kód pro snadnou platbu faktur, usnadníte tímto placení Vašich zákazníků převodem a minimalizujete rovněž riziko špatně zadaných platbeních údajů.
V rychlém vyhledávání je nově přidán našeptávač, který se průběžně snaží najít podobné produkty a kategorie, a usnadní tím specifikování dotazu zákazníka.
Pokud je v kroku doprava či platba jen jedna možnost na výběr, tato bude automaticky vybrána a zbytečný krok se přeskočí na další, zrychlíte tak odbavení objednávky Vašim zákazníkům a nebudete je obtěžovat zbytečným klikáním, když to není potřeba.
Nově je možno dopravu zdarma omezit pouze na vybrané dopravy a platby, na ostatní se doprava zdarma vztahovat nebude. Nestane se Vám tak, že při akci doprava zdarma si lidé budou vybírat nejdražší způsoby dopravy.
Vytvořili jsme zcela nový formát Feedu pro nově podporovanou specifikaci pro zbozi.cz
Jedním klikem lze nyní zjistit, v jakých objednávkách se daný výrobek nachází a upřednostnit tak konkrétního zákazníka a zrychlit odbavování objednávek.
Na základě změn ve specifikaci dostupnostího feedu pro Heureku byly z něj vyjmuty jednotlivé pobočky Heureka Point.
Napojení na automatické zpracování při zasílání zásilek společností DPD, přímo z administrace tak můžete tisknout štítky a objednávat svozy.
Systém rovněž automaticky hlídá stavy doručení jednotlivých balíků a mění stav objednávek a zasílá faktury, pokud je objednán modul Faktury.
Faktury vytvářrené a automaticky zasílané eshopem se nyní exportují do Pohody automaticky a celý proces objednávky, přes odeslání a informování zákazníka, zaslání faktury a export faktury do ekonomicjého systému Pohoda je nyní celistvý.
Modul tvůrce bannerů byl inovován a umožňuje vytvářet dynamické bannery s efekty při zachování responzibility.
Rozšíření výpisu výrobků a detailu o mikroformáty, pro větší rozpoznatelnost v Google vyhledávání.
Výrobek zdarma u pobídek je zadáván za cenu 1Kč u plátců DPH, zíroveň je aplikována sleva 1Kč.
Aishop byl zcela přepracován pro zpracování vícedimensionálních variant, nyní lze u výrobku definovat libovolný počet vlastností, které se vybírají a sestavý konečný výrobek.
Podpora eshopu pro platbu pomocí splátkového prodeje přes společnost Cofidis.
Eshop podporuje nově rovněž výběr z DPD Parcel shopů, a to jak v Čechách, tak na Slovensku.
Hromadně se nyní nahrazují UTM parametry v hromadných emailech a lze tedy snáze detekovat v Google analytics ydroj návštěvy a úspěšnost emailových marketingových akcí.
Přidání separátní hodoty definování ceny za klik ve fulltextu na zbozi.cz
Ve výpisu výrobků jsou zobrazeny aktuální prodejnosti za různá časová období, nikoliv pouze celkově jako doposud.
Vidíte tak okamžitě aktuální prodejnost daného produktu a okamžitě víte, kolik jej máte objednat.
Nově se adresy výrobků a kategorií automaticky generují v administraci s adresářovou strukturou kopírující zařazení výrobku či kategorie.
Do filtrace příjemců hromadného emailu byl přidán filtr pro uživatelskou skupinu uživatelů, lze tak více zpřesnit výběr pro příjemce emailů.
Díky novému exportu od České pošty lze po podání vyexportovat soubor s informacemi o podaných zásilkách a jednoduše naimportovat do našeho eshop řešení a automaticky se tak přiřadí čísla zásilek k daným objednávkám.
Rozšíření modulu Objednávky Plus pro možnost inventury s označením zboží, které početně nesouhlasí při dané inventuře.
Nové rozšíření modulu objendávky Plus pro přehledné objednávání produktů, které nejsou skladem a jsou objednané na jedné stránce + označení data naskladnění daného produktu a s tím i možnost hromadného přednastavení seznamu výrobků v daný den pro naskladnění.
V objednávce se automaticky přepne měna dle aktuálního jazyka, předejde se tak kolizi při zvolení dopravy do zahraničí a zobrazení cen v Kč a přepočtu kurzu.
Tato novinka Vás přehledně provede vyskladněním připravených objednávek k odeslání, přehledně vybere jen ty potřebné objednávky, zobrazí je zvlášť s průvodcem po položkách a konečným přehledem správně zabalené zásilky. Je součástí modulu objednávky plus.
Při výběru hlavní kategorie se automaticky nastaví tato kategorie včetně nadřazených kategorií, pokud není žádná kategorie zadána. Urychlí se tak proces definice kategorií a není nutné je zadávat dvakrát.
Na základě požadavků našic klientů jsme přidali novou hodnotu k výrobku, kma lze vkládat katalogové číslo výrobce pro objednávání a separátní řady katalogových čísel nezávisle na prodávaném sortimentu.
Slevové kódy lze nyní uplatňovat pouze na výrobky daného výrobce.
Poznámka k objednávce - objeví se u objednaného výrobku v objednávce, lze informovat sklad o důležitých okolnostech vydávání daného výrobku.
Katalogové číslo výrobce - důležité pro pohodlné objednávání chybějícího zboží od dodavatele.
Spustili jsme nové demo eshop řešení, se všemi moderními a novými vychytávkami jako je zobrazování na mobilních telefonech, rychlejší vyrovnávací paměť i databázové funkce.
Hromadně lze z výpisu objednávek vytvářet všechny faktury najednou.
Napojení na nové API s uloženkou s možností automatického zpracování a hlídání objednávek.
Možnost definovat vhodnost dopravy nejen dle váhy, ale i maximálních rozměrů jednotkového množství.
Můžete si nově zvolit, zda chcete zobrazovat přesný počet skladem, jakoukoliv jinou hodnotu závislou na počtu skladem, nebo nezobrazovat vůbec počet skladem.
Pomocí nového modulu lze hromadně přeceňovat zboží na základě zadaných kritérií. Pouze zadáte podmínky a o kolik chcete zlevnit či zdražit a stisknete tlačítko. Tomto ušetříte mnoho času při přeceňování zboží.
Některé vybrané výrobky lze ručně zvýhodnit tak, aby se zobrazovaly na předních pozicích nezávisle na daném řazení.
Do shopu jsme defaultně integrovali všeobecné obchodní podmínky dle nového občanského zákoníku a formulář pro odstoupení od smlouvy.
Varianty mají nyní samostatné adresy stránek, tímto jsme dosáhli několikanásobného zvětšení rozsahu stránek a tím větší atraktivity pro vyhledávače, dále můžete zaslat zákazníkovi adresu s předvybranou variantou a stačí jen vložit do košíku.
Nyní si mlžete snadno a sami překládat kompletní obsah eshopu do jakéhokoliv jazyka bez dalších nákladů.
Byla implementována podpora nové technologie Seznamu na cílení reklamy v Skliku, nazvané Seznam Retargeting.
Nově lze definovat varianty ve formě výrobku, nemusí se tak hlídat propojení pomocí katalogových čísel a ty mohou být využity dle přání zákazníka.
U ručně vytvořených objednívek lze ručně odeslat potvrzení o objednání včetně příloh a všech náležitostí, jakoby si jej zákazník objednal sám z veřejné části.
Email s potvrzením o objednání byl přepracován a krom komplexního přehledu v příloze obsahuje přímo zjednodušený soupis položek a detailní informace přímo o vybrané platbě a dopravě s návodem, jak dále postupovat.
Pro B2B byla zjednodušena možnost vystavit fakturu pro plátce DPH z jiného státu EU bez DPH hromadně tak lze u všech položek objednávky upravit hodnotu DPH.
K urychlení práce je možné vytvořit duplikát objednávky a rovnou jej zpracovávat. Dále je možno jedním klikem zakládat objednávky pro již existující zákazníky ručně v administraci.
Na základě hodnoty objednávky lze automaticky po zaplacení vzgenerovat a zaslat slevový kód v hodnotě na základě hodnoty zaplacené objednávky.
K výrobkům lze přidávat nejen související soubory, aloe nově též související odkazy, navíc je tato nová funkcionalita plně propojen a s ekonomickým sw Pohoda.
Do všech verzí eshop řešení přidán zdarma modul Zoom.
Je vytvořena nová verze pro mobily i tablety - responzivní design.
Snížení cen velkého množství modulů v systému.
Nové moduly v hodnotě 3.250,- Kč včetně platební brány PayU u nových instalací zdarma.
Využijte profesionální výdejní místa za příznivou cenu a nechte zboží vyzvedávat Vaše zákazníky na výdejních místech ulozenka.cz
Prodávejte výhodně přímo na stránkách Heureka.cz a objednávky Vám budou přicházet automaticky do administrace, kde je vyřídíte okamžitě, jako každou ostatní objednávku.
Přijďte k Vašim zákazníkům blíže, nechte je ušetřit za dopravu a získejte tak velké množství nových zákazníků.
Snažíme se držet aktuální trendy, a proto jsme implementovali jako jedni z prvních hotových Eshop řešení plnou podporu Kouzelné Almary, jakožto Vašeho nového výdejního místa.
Eshopy generují dostupnostní feed pro porovnávač zboží Heureka a tím zabraňují blokování eshopů a zvyšují konverzní poměr zákazníků přicházejících přes tento marketingový kanál.
Modul pro porovnávače zboží (zbozi.cz, heureka.cz) nyní ve všech verzích zdarma!
Zadáním zcela jiného názvu pro jednotlivé porovnávače zboží několikanásobně zvýšíte spárovanost Vašich produktů.
Integrovali jsme plnou podporu kategorií na portálu heureka.cz
Hromadné emaily lze nyní filtrovat na základě cenových skupin příjemců, můžete takto pohodlně obeslat pouze dealery s danou slevou.
Pohodlně můžete spojovat výrobky obsahující varianty, související zboží apod do jednoho výrobku pomocí jediného kliknutí.
Systém Aishop generuje nyní uživatelskou integraci plateb přes platební agregátor PayU, platba je plně integrována, tudíž Vaši zákazníci nepoznají rozdíl od standartních plateb.
U výrobku je možno nastavit prioritní dopravu, která se v košíku posune na první místo, označí se jako doporučujeme a defaultně se vybere, můžete tak zasílat zásilky dle druhu výrobků pro Vás nejvýhodnější přepravní společností.
Systém Aishop podporuje realtimový report stavu zásilek od spole4nosti PPL a sám nastavuje stavy objednávek, odesílá emaily, vytváří faktury..
Systém Aishop podporuje report stavu zásilek od České pošty a sám nastavuje stavy objednávek, odesílá emaily, vytváří faktury..
Aishop přešel na moderní zobrazení pomocí jazyka HTML5, lze tedy nyní využívat veškerých nových moderních funkcí tohoto jazyka.
Na základě požadavků našich klientů byla implementována možnost automaticky zmenšit nejen náhled obrázku, ale i jeho zvětšeninu a zabránit tak zobrazení mimo monitor.
Skripty na různé efekty byly minimalizovány a sloučeny pro zmenšení výsledného kódu, který se přenáší ke klientům, tím bylo dosaženo urychlení načítání stránek.
Do filtrace výrobků byl přidán grafický posuvník, díky němuž si můžete pohodlně nastavit cenové rozpětí vyhledávaných výrobků.
Byl přidán nový přáznak výrobku, značící výrobek, který je umístěn na úvodní stránku eshopu, zde tedy nemusí být umístěny pouze akce a novinky, ale jakékoliv výrobky, kterí chcete zviditelnit.
Přidán export objednávek pro přepravní společnost PPL.
Ušetříte tak mnoho práce každý den s přepisováním údajů k přepravci a navíc zcela odstraníte chybovost, která při tomto procesu nastává.
Do systému jsme implementovali zcela nový HTML editor, který je plně podporován nejnovějšími prohlížeči.
Náš eshop je napojen na Českou poštu a dokáže vyhledat přesnou poštu pro uložení balíku na poštu.
Videa youtube je nyní stejně snadné vytvářet, jako jakoukoliv jinou fotogalerii.
Stačí Vám pouze odkaz na video a o vše ostatní se postará náš systém.
Přidán export objednávek pro přepravní společnost DPD.
Do výpisu výrobků byla přidána možnost rovnou zobrazit prodejnost jednotlivých výrobků a mít tak kompletní přehled pro případ doobjednávání zásob, bez zdlouhavého hledání statistikami.
Byly provedeny úpravy vedoucí k celkovému zrychlení zejména na veřejné části eshopu a menší náročnosti na výkon serveru, díky němuž budou Vaši zákazníci proplouvat Vaším obchodem mnohem snadněji a budou mít z nakupování radost.
Lze zapnout změnu cen na pozadí, při změně položek v košíku, je tak dosaženo maximálního pohodlí pro Vaše zákazníky při úpravě objednávek.
Objednávky lze velicesnadno exportovat přimo do podání online České pošty, minimalizovat tak čas potřebný k vyplnění údajů a vznik chyb na základě lidského faktoru při zasílání objednávek, celý proces je nyní plně automatický.
Správce může určovat, v jakém pořadí budou nabízeny dopravy a platby zákazníkovi a lépe tak vést objednávkový proces.
Objednávky a zákazníky lze vyhledávat též dle telefonního čísla a lépe tak reagovat na okamžité dotazy volajících.
Podporujeme platbu přes rozhranní Moneybookers.com
Na veřejné části v objednávce je umožněn přechod na předchozí kroky objednávky, zákazník se tak dostane snadněji například ke změně dopravy či platby.
V administraci lze nyní vyhledávat objednávky a zákazníky též pomocí emaiové adresy.
V administraci lze zaplnout sledování objednávek dle emailů a zjistit tak včas neplatící zákazníky.
U slevového kódu lze nyní určit, zda má být aplikována doprava zdarma při jeho užití.
Jakékoliv velikosti obrázků včetně obrázků k výrobkům lze nyní hromadně změnit a změnit tak zároveň vzhled eshopu.
Eshop byl rozšířen o možnost sledování konverzí včetně kategorií produktů pomocí Google Analytics.
Slevové kódy lze nyní omezit pouze na výrobky z dané kategorie, výrazně se tak zlepšila využitelnost slevových kodů a jsme zas o krok před konkurencí spolu s Vámi.
V administraci lze nyní tisknout hromadně objednávky najednou, nemusíte ka otevírat každou zvlášť.
Modul slevové kódy byl rozšířen o možnost generování vlastních poukázek s vygenerovanými kódy, stačí pouze nahrát obrázek poukázky a zvolit oblast pro generování kódu.
Přenos souvisejících souborů z Pohody přímo do eshopu.
Klíčová slova u výrobku se automaticky generují z názvu výrobku.
Stejně jako výrobky lze hromadně upravovat z výpisu výrobků, též varianty lze hromadně upravovat přímo z detailu produktu.
Automatický výběr šablony a tudíž i obsahu na základě domény, která je volána Vám umožní s jendou administraci spravovat libovolný počet stránek na různých doménách.
Snížením paměťových nároků efektlů prohlížečů jsme dosáhli celkového zrychlení práce v administraci a načítání stránek a v administraci.
Ušetřetřete hodiny práce využitím změny cen rovnou z výpisl výrobků, již nemusíte otevírat každý výrobek zvlášť, stačí jen změnit cenu či příznak rovnou ve výpise výrobků.
Při změně 1000 cen změníte ceny za pár hodin ve srovnání s minulostí, kdy změna trvala několik dní.
Odkaz více informací pro zorazení detailu novinky může být přímo přesměrován na danou stránku s konkrétním detailem výrobku či jinými stránkami.
Nově Pohoda podporuje import emailů do objednávek.
Fulltextové vyhledávání na eshopu bylo vylepšeno a nově podporuje rovněž kódy již od dvou zanků.
Výpis kategorií je přepínatelný s výpisem výrobců pomocí záložek.
Bzla rovn26 upravena filtrace dle kategorie v případě výpisu výrobků dle výrobců.
Nově Pohoda podporuje import telefonních čísel do objednávek.
V posledním kroku objenávky je nyní tlačítko Dále přejmenováno na Dokončit objednávku, zákazníci mají tedy lepší přehled a jistotu o odeslání objednávky.
Počet kroků v objednávce je nyní zcela variabilní, s naším systémem lze udělat jednokrokovou objednávku stejně lehce, jako pětikrokovou.
Výběr platby a dopravy lze zcela přeskočit a vypsat defaultní hodnoty do objednávky.
Nebo lze výběr dopravy a platby včetně vyplnění dodacích údajů prověst v jediném kroku.
Modul pobídky byl vyvinut pro podporu prodeje a zvyšování průměrných hodnot objednávek včetně vkládání výrobků zdarma do objednávky, po překročení dané hodnoty objednávky.
Modul nabízí zákazníkům možnost výběru výrobků nakupovaných dalšími zákazníky, či dle souvisejících výrobků přímo v košíku včetně přímého vložení do objednávky.
Tímto náš systém opět drží krok s aktuálními trendy a drží se mezi špičkou.
Systém Aishop podporuje platbu přes splátkovou společnost Essox včetně zobrazení splátkových cen u výrobků nad 3000Kč.
Takto označené výrobky se nezapočítávají do žádné další slevy a jejich cena je naprosto konečná, ať už má uživatel nárok na jakoukoliv jinou procentní slevu z hodnoty objednávky.
Sleva na Facebooku nyní též v procentech z hodnoty objednávky vyjma cen za dopravu a platbu.
Nové přiznaky výrobků umožňují označit výrobky s dopravou zdarma, tzn. pokud je takovýto výrobek vložen do košíku, pak je vždy cena za dopravu a platbku rovna nule.
Limit kusů umožňuje v kombinaci se skladovým množstvím výprodej poslendích kusů na skladě, není tedy možné objednat více kusů, než kolik máte na skladě, ty jsou zároveň automaticky blokovány po objednání.
Navhrli jsme zcela nové šablony a sestavili jsme Vám návrhář super šablon.
Nyní si můžete zcela libovolně definovat svá vlastní barevná schémata, či vybrat z námí přednastavených...
Parametry zboží, potažno vyhledávání zboží dle parametrů a jejich filtrace byla kompletně předělána a využívání parametrů tak dostává zcela nové dimenze.
Parametry jsou kompletně synchronizovány s ek. sw Pohoda, dají se importovat, exportovat, hromadně zpracovávat a mnoho dalšího.
Dochází k automatickému přiřazení parametrů po přiřazení zboží do kategorie apod.
Věříme, že tato zcela přepracovaná funčnost ušetří desítky hodin práce každému správci našeho eshopu.
V názvu celého eshopu lze zvolit prefix nebo suffix všech stránek v eshopu a zvýšit tak hromadně důležitost daného slova či slov.
Do editace zboží byla přidána položka udávající maximální cenu za klik za konkrétní položku.
Ve výpisu objednávek v administraci lze nalézt odkaz na profil zákazníka, který použil slevu na Facebooku.
modul výpis kategorií byl optimalizován, pro lepší vyhledatelnost kategorií ve vyhledávačích.
Aktualizovali jsme pro vám demoverzi eshopu, abyste si mohli vyzkoušet většinu nových funkčností, neboť se jedná o start verzi systému.
Pokud má kopírovaná kategorie podkategorie, bude zkopírována z celou strukturou původní kategorie.
Pro rychlejší zadávání doprav a plateb byla implementována funkce kopie, novou dopravu či platbu vytvoříte jediným kliknutím.
V potvrzení o úspěšné registraciu lze nyní uvádět též údaje zadané zákazníkem.
Nově se generuje unikátní číslo platby pro každou dokončenou objednávku, díky tomuto zůstává zboží v košíku o okamžiku zaplacení například kartou a i když se platba nezdaří, všechny údaje zůstanou zachovány a zákazník tak může zkusit zaplatit zboží znovu.
Ukládají se informace o odeslaných emailech zákazníkům z objednávek a editace zákazníků a na samostatné kartě máte vždy kompletní přehled o odeslaných emailech včetně chronologie na daný email.
V modulu distributoři byla vyměněna položka Fax2 za nyní aktuální a potřebnou položku Facebook.
Po vložení do košíku se místo výpisu hlášky do stránky, že zboží bylo vloženo, může zobrazit modální okno s touto informací.
Import do eshopu může nyní probíhat od více dodavatelů nezávisle na ostatních.
Pro výpisy a postranní boxy byl zřízen krátký název výrobku,m který jistě oceníte zejména,pokud dáváte zboží na heureku, či máte dlaždicový výpis zboží.
Odkazy pro stránkování byly výrazně zkráceny. Zjednoduší se tím odkazy zasílané zákazníkům a pro vyhledávače mají nyná daleko větší váhu odkazy ve stránkování.
Dále byly odkazy zkráceny o příponu souborů .php
Konkrétní položky objednávek jsou vidět již v přehledu oobjednávek, máte tak kompletní přehled o obsahu objednávky.
U každé měny lze definovat počet desetinných míst zobrazovaných cen.
Potvrzení o objednání nyní přijde administrátorovi přímo z adresy objednatele, stačí tak dát pouze odpovědět...
Je umožněn hromadný import a export odběratelů emailů včetě rozřazení do kategorií, pokud tedy máte seznamy emalových adres, které byste chtěli obeslat, stačí jej pouze naimportovat z XML nebo jednoduše z Excelu.
Nový typ stránkování obsahuje rozsahy počtu záznamů místo čísla stránek. Např.: 1-10 11-20 21-31 ...
Hromadné emaily lze zasílat nejen dle stávajících kritérií dle objednávek či registrací, ale též lze emaily rozřadit do kategorií a posílat emaily pouze vybraným kategoriím uživatelů.
Správa množstevních slev byla přepracována do nového, přehlednějšího designu s mnoha novými funkcemi.
Správa cenových kategorií byla přepracována do nového, přehlednějšího designu s mnoha novými funkcemi.
Jdeme s dobou a yavedli jsme efektivní způsob zpřehlednění eshopu s mnoha funkcemi, kdy na veřejné části v detailu výrobku jsou jednotlivé prvky rozděleny pod přehledné záložky.
Ve výběru hromadných úprav u výpisu výrobků byly zavedeny prvky zpřehledňující výběr Vámi požadované hromadné úpravy.
Dle aktulní stránky se do titulku stránky a popisu přidává dovětek o aktuální stránce, předcházíme tímto duplicitním titulkům stránek a zlepšujeme tak maximálním můžných způsobem SEO.
Ve formuláři pro správu objednávek se editor pro zaslání emailu načte až na požádání, je tak výrazně zkrácena doba načtení stránky.
Nový stav objednávky pozitivní storno, již na první pohled odlišíte storna objednávek u špatných zákazníků a storna, která byla realizována dle obchodních podmínek včas či byla omylem objednána apod.
Hromadě lze nyní například odstraňovat alternativní či související výrobky, urychlí se tak práce například při vytváření podobného výrobku kopírováním.
Pro zrychlení práce je možné hromadně upravovat varianty přímo z výrobku, například schovávat či zobrazovat...
Aishop umožňuje definovat u každé cenové skupiny, zda se mají zobrazovat ceny bez, s DPH či obojí.
Vycházíme tak vstříc přáním zákazníků, kteří chtějí prodávat jak koncovým zákazníkům, tak dealerům.
Přímo z výpisu výrobků lze nově nastavovat výrobce, daň, prodavače, možnost objednání a všechny příznaky výrobků.
To vše, aniž byste museli chodit do jednotlivých úprav výrobků.
Nový stav objednávky "Vrací se".
Byla přidána možnost změny platby a dopravy.
Dále nyní možné vkládat do objednávek textové položky, které nejsou navázány na konkrétní výrobek, například různé slevy, výrobky zdarma apod.
Slevové kódy lze navázat na konkrétní výrobek, počet kupónů se tak řídí navíc počtem kusů tohoto výrobku v košíku zároveň se kontroluje jeho přítomnost a slevu nelze uplatnit jinak, než je dekladována, tedy například, pokud výrobek, na který je sleva vázána není v košíku vložen.
Nová funkčnost naskladnění výrobků výrazně urychluje práci správce eshopu při naskladňování zboží, dále byla provázána skladová zásoba se zpracováním objednávky a nově byly zavedeny blokované kusy na skladě.
Automatická aktualizace skladových zásob dle aktuálního zpracování objednávky je samozřejmostí.
Nově je u každého objednaného kusu uložena též informace o jeho nákupní ceně, snadno tak zjistíte, kolik jste skutečně vydělali.
Na základě četných požadavků je nyní možné upravit vzhled jednotlivých položek v menu.
Pro ulehčení práce vyhledávaču a zrychlení indexace stránek byl implementován modul, který každý den, zároveň se zbožím vytvoří aktuální seznam stránek na serveru.
Často se ssetkáváme s problémy na straně webmailových služeb, které nekompromisně odstraňují části kódů emailů a blokují jeho obsah.
Zákazníkům se pak špatně zobrazují potvrzení o objednávkách.
Změnili jsme způsob emailu a vložili rekapitulaci do přiloženého souboru, se kterým již zacházejí freemaily lépe, zároveň si jej mlůže zákazník uložit na počítač.
Lze definovat koknkrétní sklad, ve kterém se zboží nachází.
Lze definovat a hromadně tak upravovat, zda je zboží například sklade, dodáno 20.5. , v externím skladu. Pro každý stav lze definovat počet dní dodání či datum dodání.
Autoamtická aktualizace informací o zákaznících mezi Pohodou a systémem AiShop.
Sestavy lze importovat přímo z ekonomického software Pohoda.
Výrobky lze spojovat do sestav a automaticky aktualizovat jejich stav a cenu dle výrobků v sestavě.
Ke každému zboží v každé jazykové mutaci lze přiřadit odpovědného prodavače, který bude vyřizovat dotazy zákazníků na toto zboží.
V detailu výrobku je uveden formulář s kontaktními údaji na prodejce.
Pokud je zboží s tímto příznakem v nákupním košíku, zákazníkovi nebude účtován poplatek za dopravu ani platbu.
Je možné zobrazovat přesné datum dodání zásilky ke klientovi, odpočítávají se státní svátky, soboty, neděle, Velikonoce, a dny které si prodejce určí v administraci.
Měření konverzí pro sklik je nyní součástí standartního řešení.
Přidána interní poznámka k objednávce a možnost vyhledat objednávky ze stejného města.
Modul pro hromadné zasílání emailů byl kompletně přepracován a nabízí mnohem širší možnosti komunikace se zákazníky.
Z provedených úprav vybíráme:
- Nové uživatelské prostředí
- Rozšířené možnosti zobrazení výpisu emailů
- Zasílání emailů jen odběratelům newslettrů
- Automatické generování slevových kódů při rozesílání emailů
- Vložení jednotlivých výrobků přímo do emailu, vhodné například při upozornění na novinky v sortimentu
- Vložení novinek přímo do emailu - odpadá duplicitní psaní textu a nutnost grafických úprav
- Možnost komunikace přímo z detailu objednávky či editace zákazníka se zákazníkem na základě přednastavených šablon
Byl vytvořen zcela nový balík rozšíření pro eshop zahrnující v sobě plnou podporu aplikací pro sociální síť facebook.
Součástí modulu jsou:
Tlačítko líbí se mi
Eshop na facebooku
Postranní panel s výpisem novinek na facebooku
Sleva uveřejnění na zdi facebooku při objednávání
Komentáře k výrobkům a textům
Výpis novinek na facebooku propojený s novinkami v eshopu
Více informací nalezete na adrese Facebook pro Aishop
Do výpisu výrobků, detailu výrobku a výpisu novinek byly přidány oblasti, díky nimž si mohou uživatelé Internet Exploreru zcela jednoduše zařadit odkaz na konkrétní oblast stránky so lišty s oblíbenými položkami v horní části okna.
Nyní lze tisknout z objednávky přímo podací lístky, dobírkové složenky, adresní štítky či tiskopis pro obchodní balíky České pošty.
Byl zprovoyněn plnohodnotný přenost objednávek do Pohody včetně podpory cizích měn.
Statistiky prodejnosti a objednávek lze nyní filtrovat dle konkrétního produktu.
Nyní si mlžete prohlížet statistiky míry konverzí ze služby Heureka.
Eshop byl rozšířen o možnost využití služby ověřeno zákazníky serveru Heureka.cz
Pokud není vložen obrázek k produktu, bude zobrazen výchozí obrázek.
Video u výrobku můžete použít přímo ze serveru www.youtube.com
Nyní je možno si přiřadit k výrobku video ve formátu FLV, k tomuto potřebujete modul souborový manager.
Je možné označovat položky, které nechcete placeně zvýhodňovat na serveru www.zbozi.cz.
Z ekonomick0ho programu Pohoda se nyní přenáší též příznaky výrobků - Novinka, Doprodej, Akce, Doporučujeme, Sleva
Nyní umožňuje synchronizace s Pohodou využívat nové funkcionality Pohody - zařazování výrobků do stromu kategorií.
Pro zvýšení atraktivnosti Vašeho e-shopu se nyní novinky řadí v náhodném pořadí, Vaši zákazníci tak uvidí pokaždé jiné zajímavé akce a budí to dojem většího množství novinek.
Implementovali jsme zcela nové vysouvací menu plné dynamických efektů se zachováním plné přístupbosti pro SEO.
Do objednávek a registrace zákaznáků bylo přidáno sledování odkud návštěvník přišel na stránky e-shopu.
Není nutné propojovat dva výrobky z každého zvlášť. Jednoduše si vyberete dva výrobky a dáte je propojit jediným kliknutím myši.
Ušetřete čas zařazováním jednotlivých výrobků a vložte je pohodlně všechny najednou do požadované kategorie.
Umožněte nakupovat vašim zákazníkům na splátky.
Nyní může obsahovat též odkaz pro sledování cesty balíku na stránkách přepravce.
Do výpisu objednávek byl přidán nový sloupec obsahující čísla balíků včetně prokliku na detail doručení balíku u přepravní společnosti.
Moduly výrobky, doprava, platba byly rozšířeny o hromadné povolování a zakazování.
Ušetříte tak mnoho času, který byste potřebovali pro úpravu každého výrobku a jeho úpravu, jednoduše si ve výpise výrobků označíte výrobky pro zobrazení a jediným kliknutím máte vše hotovo.
D8le bylo přidáno tlačítko ulož a vlož další u variant, které várazně zrychlí práci při hromadném vkládání variant, po vložení varianty se nevracíte zpět na výrobek, nýbrž jdete přímo na vložení další varianty.
Pro novinky na hlavní stránce nyní potřebujete pouze jeden řádek, do kterého se vejde libovolné množství novinek.
Nyní je možnost přiřadit vodoznak hromadně k již existujícím obrázkům v systému pomocí hromadných úprav obrázků.
Jednoduše tak přidáte svůj vodoznak ke všem potřebných obrázkům a ochráníte je tak proti zneužití konkurencí.
Byla přidána podpora komprese pro celý e-shop, stránky se tak načítají rychleji.
Neplaťte za tvorbu banenrů, nyní si každý může vytvořit nádherný animovaný banner jednoduše, kdykoliv si jej upravovat dle momentálních potřeb.
Tvorba banneru probíhá velice jednoduše, pouze si zvolíte jaké obrázky se mají zorazovat s jakým efektem, lze přidávat též texty k obrázkům.
U modulu akční výrobky byla nově zřízena cyklická změna produktů s velmi poutavými efekty.
Díky tomu, že se zobrazuje nyní pouze jeden z produktů se výrazně ušetří místo zákazník uvidí i položky, které dříve byly zkryty kdesi daleko dole na stránce.
U modulu nejprodávanější výrobky byla nově zřízena cyklická změna produktů s velmi poutavými efekty.
Díky tomu, že se zobrazuje nyní pouze jeden z produktů se výrazně ušetří místo zákazník uvidí i položky, které dříve byly zkryty kdesi daleko dole na stránce.
Využijte možnosti psát články na vašem redakčním systému či e-shopu. Předáte tak více informací Vašim zákazníkům, na svůj článek můžete odkázat z dalších stránek a zvýšit tak nejen návštěvnost, pozici ve vyhledávačích, ale hlavně můžete přilákat nové zákazníky. Ke všem článkům je možnos připojit anketu či fotogalerii. Nový modul též podporuje kompletní správu práv, takže pokud budete mít několik autorů, lze články spravovat pomocí odborného korektora, jazykového korektora, redaktora či šéfredaktora.
Možnosti importu byly rozšířeny pro možnost využití obrázků nejen nahraných pro potřeby importu na Váš server, ale systém nyní stahuje a ukládá též obrázky umístěné na zcela jiném místě internetu.
Pro šablony obsahující dlaždicový výpis výrobků byla přidána možnost definovat delší název pro výrobky bez top flagu.
V detailu výrobku byl přidán výpočet procent a konkrétní částky, kterou zákazníci ušetří oproti zadané běžné ceně výrobku.
Zcela nový modul umožňující získání zákazníků za minimální náklady.
Už nebudete muset platit za reklamu!!!
Provize zaplatíte z již realizovaných obchodů, tedy neplatíte za šanci, že si u Vás zákazník něco objedná, ale z již realizovaného prodeje vyplatíte provizi partnerovi.
Součástí modulu jsou též předpřipravené obchodní podmínky, kupujete si tedy komplexně připravený systém, který můžete okamžitě používat.
Detaily naleznete zde
Úprava systému na novu verzi databáze MySQL, umožňuje využít nové funkčnosti databáze a zrychlit tak funkčnost Vašeho obchodu.
Import byl rozšířen o nové funkce počítání změněných položek, detailní výpis o stavu importu či aktuální přehled počtu změněných položek za aktuální měsíc.
Nyní lze nastavit různé vzhledy, které se automaticky přepínají dle aktuálního ročního období, či v závislosti na tom, zda je den či noc.
Modul synchronizace s účetnictvím Pohoda byl vylepšen o možnost alternativních a souvisejících výrobků.
Modul synchronizace s účetnictvím Pohoda byl vylepšen o možnost vkládání více obrázků.
Nyní je možné označit produkty jako, Top produkty pro seznam.cz.
V detailu profilu firmy se zobrazí 5 takto označených produktů.
Produkty lze dle tohoto příznaku v administraci vyhledávat a zobrazovat jeho stav.
Naposledy prohlížené zboží je modul zobrazující soupis pěti posledních navštívených detailů zboží.
Zákazník tak má přehled o navštíveném zboží a snadno může přecházet mezi tímto zbožím a porovnávat je.
Byla spuštěna nová, modernější verze stránek produktu Ai-shop.
Věříme, že nové stránky budou přehlednější a budou lépe reprezentovat revoluční verzi našeho systému AiShop 5.0
Rádi Vás přivítáme v našich prostorech za účelem předvedení našeho e-shop systému či našich dalších produktů.