Věrnostní systém

Lze jej využít k získávání nových zákazníků, nebo spíše k udržení stávajících a jejich doporučení dalším v jejich okolí.
Program musí být pro zákazníka lehce pochopitelný a jednoduchý a zároveň dostatečně motivující k dalším nákupům.

Rozlišuje se několik typů věrnostních programů:
1. VIP programy – zvýhodněné nabídky pro významné zákazníky – moduly práva a skupiny.
2. Program nabízející více slev – modul množstevní slevy, rabaty
3. Program nabízející dárky
4. Program na získávání bodů
5. Program pro skupiny – zákazníci se stanou členem skupiny, čímž získávají výhody tohoto členství. – modul cenové skupiny

Náš věrnostní program v sobě spojuje výhody bodů 3 a 4.
Zákazníci dostávají body za objednání zboží.
Každému výrobku je určen počet bodů, které zákazník získá při jeho nákupu.
Pokud je objednávka vyřízena zákazník dostal objednané zboží, jsou mu body přičteny na jeho účet.
Na stránkách je možno zobrazovat box s upozorněním, kolik schází bodů do dalšího dárku.
Zde se skrývá výhoda toho, že příště zákazník musí objednat minimálně ještě jednu věc, aby si mohl objednat dárek, neboť ten lze vybrat pouze k nenulové objednávce.
Modul slouží zejména k upevnění stávajících zákazníků a zvýšení hodnoty jejich objednávek za účelem získání nějakého dárku.

© AiVision, s.r.o., www.aivision.cz, www.ai-shop.cz, www.aipublisher.cz